změna dodavatele elektřiny nebyla nikdy jednodušší. vše vyřídíte z pohodlí domova. vybrat si můžete jakéhokoli dodavatele. odstoupení od smlouvy u stávajícího dodavatele za vás vyřídíme. není potřeba nikam chodit. změna je hotová prakticky hned!
jo. jasně....
čtvrtek 16.12. 10:20 - volám innogy. 20ti minutový hovor - chceme přejít od 1.1. s elektřinou k nim od stávajícího dodavatele. všechno za nás vyřídí. nemám u sebe EAN kód a číslo měřidla, tak jsme domluvené, že zavolají odpoledne.
čtvrtek 16.12. 16:25 - volá innogy. 9ti minutový hovor - nahlásím innogy potřebné údaje, paní mi sdělí, že EAN kód 5 místný, který jí ze smluv předčítám, nemůže být správný. ať si zavolám na distribuci ČEZu, že mi sdělí ten správný.
čtvrtek 16.12. 16:35 - volám čez. 14ti minutový hovor - paní se všemožně snaží najít EAN kód k našemu měřidlu a odběrnému místu. v evidenci nic nemá, pod mým jménem, pod adresou, pod jménem majitelky bytu. že si prý mám zavolat dodavateli energie, protože pravděpodobně máme lokálního distributora elektřiny.
čtvrtek 16.12. 16:50 - volám východočeské energie. minutový hovor - prý mám žádost zaslat mailem. tak píšu mail.
čtvrtek 16.12. 17:09 - volá mi innogy. 4 minutový hovor. vysvětluju, že čekám na ean, ale že nevím, kdy přijde. přemýšlím, že zavolám majitelce.
čtvrtek 16.12. 17:15 - volám majitelce. minutový hovor - vše co, od energetické společnosti mi naskenuje hned, jak přijede domů.
______________________
pátek 17.12. 10:53 - volá innogy. 4 minutový hovor - podle eanu to vypadá, jako že innogy nemá s distributorem smlouvu. vše ověří a zavolá znovu.
pátek 17.12. 11:53 - volá innogy. 2 minutový hovor - ověřeno křížem krážem, smlouvu spolu nemají, a proto se mnou změnu dodavatele provést nemohou.
pátek 17.12. 12:21 - volá východočeská energie. 4 minutový hovor - reagují na můj už nasraný, ale pořád slušný email s dotazem, jak mám asi sakra přejít jinam, když nevím, s kým mají jako distributor smlouvy. paní mi sdělí, že rámcovou smlouvu s innogy i jinými velkými dodavateli mají, a že chyba je na straně innogy - pravděpodobně nová operátorka, nevěděla jak to řešit a podobně.
pátek 17.12. 12:27 - volám innogy. 17ti minutový hovor - je možné ověřit, zda opravdu smlouvy s východočeskou energií nemají? - ověřeno, nemají. poděkuju, a nasraná pokračuju v obvolávacím kolečku.
pátek 17.12. 12:45 - volám čez. 29ti minutový hovor - je možné k nim přejít i v případě, že by neměli s distributorem smlouvu? je - do 24hod zpravidla vyřízeno. začínáme řešit. EAN kód nám to opět nenašlo, hledáme podle energií, podle adresy, podle každýho čerta na papíře. nic. - vše ověří a zavolá zpět.
pátek 17.12. 15:19 - volá čez. 3 minutový hovor - hledali křížem krážem, a EAN kód u nich prostě neexistuje. pán předal problém na techniky, kteří se začali tímhle problémem zabývat. ozvat by se měli do 24 hodin.
celkový čas strávený telefonováním bez toho, že by bylo něco vyřízeno. zatím 108 minut.
__
neděle 19.12. 15:09 - nikdo nevolá. nikdo evidentně nedokáže pracovat s EAN kódem, kterej nám dal náš super lokální distributor a zároveň dodavatel elektřiny Východočeské energie. možnost odstoupit od smlouvy končí 21.12., a na výběr mám zhruba tak 0 dalších dodavatelů. krásný vyhlídky. takže zavázaný na další rok u dodavatele, kterýho neznáme, nemáme v něj důvěru, nemáme u něj žádnou jistotu (byť malou), že za měsíc nezkrachuje a my neskončíme v DPI režimu. jo, super. volba dodavatele je zcela na zákazníkovi. jasně.
během všeho studování EAN kódů, distributora vs dodavatele, všeobecných obchodních podmínek, ceníků dodavatelských společností, a mnoho dalšího jsem se během 2 dnů stala prakticky specialistou na řešení problémů s elektrickými energiemi a udělala asi dva kroky blíž k tomu, aby mi do třiceti praskla cévka v mozku. děkuju.
r.
Žádné komentáře:
Okomentovat